вівторок, 19 березня 2024 р.

Грінки з шинкою і сиром за рецептом Ольги Франко

Скажу відверто, фільм "Смак свободи" надихнув мене повернутися до моєї давньої практики готувати страви з "І-шої української загально-практиної кухні" Ольги Франко. Тож, якщо все складаться добре, в моєму блозі час від часу будуть з'являтися переписи з цієї старовинної книги, які я перевірю на свої кухні. Розпочну з Грінок з шинкою та сиром. Це дуже смачно.

Інгредієнти: 100 г жирної шинки або підчеревини, пів різаного батону або багету, 100 г твердого сиру, 1/2 скл. сметани, перець, готова суміш італійських чи прованських трав. 

Але перш ніж перейти до детального опису страви наведу фото оригінального перепису, який я особливо не видозмінювала. Адже він, як не дивно, є доволі детальним, тож нічого не треба додумувати чи вгадувати. 

Шинку порізати дрібними кубиками. Зауважу, що я взяла 50 г пісної шинки і 50 г шпондеру.

 Сир натерти на дрібній терці. 

Викласти порізану шинку, тертий сир в миску, додати сметану, перець і трави, ретельно вимішати.

Викласти суміш на скибочки батону, рівномірно розсмастити. 

Викласти на деко. 

Пекти в розігрітій до 180 градусів духовці 15-20 хвилин.   



Цей перепис майже не зазнав змін, але є декілька нюансів, які я змінила. Насамперед, не змащувала низ скибочок батона маслом. Також не посипала грінки додатковим твердим сиром, адже його достатньо у самій масі. Наступного разу я би ще додала дрібно порізаної зелені - кропу чи петрушки. 




На батоні у мене вийшло 9 канапок. Якщо робити їх з багету, то вийде значно більше. Думаю, для святкового столу - цей варіант буде виграшнішим. 



Мені дуже сподобалися ці гарячі накладанці. Вони дуже смачні. Соковиті. Запах від них неймовірний. А щодо смаку, то він переніс мене у моє смачне дитинство. Щось схоже готувала моя мама. До речі, вона казала, що моя бабуся на гості часто готувала такі грінки, але з вареного м'яса. 



Смачних досліджень та кулінарних експериментів!


Немає коментарів:

Дописати коментар