суботу, 28 жовтня 2023 р.

Лазанки з капустою і м'ясом

Сьогодні в мій блог завітала ностальгія, адже я хочу почастувати вас стравою з мого дитинства. Тоді мені здавалося, що це найсмачніше, що я коли-небудь їла. І це справді дуже смачно. Мова йде про лазанки з капустою і м'ясом. Цей рецепт моя мама знайшла в якомусь польському журналі. Вона для нього робила домашню локшину. Я ж вирішила спростити рецепт і приготувати лазанки з готової пасти. 

 Інгредієнти: 1 головка невеликої капусти, 500 г свинини з ребра (можна замінити копченим беконом), 1 цибуля, 300 г пасти (найкраще підійде квадратної форми або бантики), 2 ст. л олії, дрібка солі, дрібка перцю, хмелі-сунелі, 2 шт. лаврових листа, 5 горошин духмяного перцю.

Капусту дрібно нарізати.

Цибулю порізати кубиками. М'ясо порізати тонкими квадратиками. Капусту залити водою, додати духмяний перець, лавровий лист і трішки солі. Варити до готовності. 

Відцідити.

 Пасту відварити в киплячій підсоленій воді. Відцідити. 

На сковороді розігріти олію, додати цибулю, потушкувати декілька хвилин. 

Додати м'ясо, посолити, додати хмелі-сунелі і готувати під кришкою до готовності час від часу помішуючи. 

Відварені капусту, пасту і потушковане м'ясо з'єднати. За потреби посолити, додати приправи. Ретельно вимішати. 

Викласти суміш до форми для запікання. Запікати в розігрітій до 180 градусів духовці 20-25 хв.



В оригінальному рецепті лазанки готували з бекону. Відповідно час приготування страви буде трішки меншим. Проте зі свіжим м'ясом виходить не менш смачно і більш дієтично. 



До речі, це страва з мого дитинства, адже її часто готувала моя мама. Спосіб приготування лазанок - не найшвидший в світі, проте ви одразу отримуєте повноцінну страву, яку можна подавати самостійно.





Смакота. Обожнюю готувати страви, родом зі свого прекрасного дитинства. Це особлива насолода!

Немає коментарів:

Дописати коментар