понеділок, 11 вересня 2023 р.

Нормандський яблучний тарт

Ще з дитинства обожнюю яблучну випічку. У мене до неї справжні сентименти, можливо тому, що в моєму дитинстві завжди були дуже смачні яблучні пироги, які пекла моя бабуся і мама. Згодом і я експерементувала з яблучною випічкою. Сьогодні в блозі пропоную рецепт Нормандського яблучного пирога, родом з Франції. Цей перепис знайшла в інстаграмі Ольги Мартиновської. 

 Інгредієнти. Тісто: 250 г борошна (можна частину замінити мигдалевим або іншим горіховим борошном), 120 г вершкового масла, 4 ст. л холодної води, 1 яйце, дрібка солі. Начинка: 4-5 середніх яблук (я брала маленькі домашні яблука, тому на цей пиріг пішло 13 штук), 250 г сметани, 4 яйця, 50 г мигдалевого або іншого горіхового борошна, 100 г цукру, кориця, мигдалеві пелюстки для декору.

Просіяти борошно в миску, додати порізане холодне масло. Швидко розтерти руками до утворення вологої крихти.

 Додати яйце і воду, швидко замісити м'яке тісто. 

Викласти тісто у форму 26-30 см, наколоти виделкою, обгорнути плівкою та поставити в холодильник. 


Яблука почистити, порізати на 8 частини. Я різала на 4 частини, бо в мене були маленькі яблука. Поставити в холодну воду з лимоном, щоб не чорніли. 


Яйця збити віночком з сметаною, цукром, мигдалевим борошном. 



Злити з яблук воду, додати до яєчно-сметанної суміші, вимішати.


Корж підпекти в розігрітій до 200 градусів духовці 15-20 хв. Начинку викласти в підпечений корж, можна в гарячий, злегка посипати корицею і мигдалевими пелюстками. 


Пекти в розігрітій духовці до 180 градусів 45-50 хв.




Тарт виходить дуже смачним, начинка вдало поєднує смак сметанної заливки і печених яблук. Мені дуже подобається, що яблука зберігають свою структуру.




Цей пиріг рекомендують пекти з сортів яблук грені-сміт чи голден, проте я пекла його з білого наливу і все вийшло чудово. Яблука зберегли свою структуру і не розплилися, хоч я за це трішки непокоїлася.




Цей пиріг мені дуже сподобався. В міру солодкий, ніжний і простий в приготуванні. Словом, точно готуватиму його ще. Смачного життя! І вдалих експериментів!


Немає коментарів:

Дописати коментар