понеділок, 19 лютого 2018 р.

Гарбузові цукати



Попри те, що я є великою поціновувачкою гарбуза, навіть не думала, що гарбузові цукати можуть бути такими смачними. Зізнаюся вони мені навіть більше засмакували, аніж екзотичне манго чи папая. Процес приготування простий, головне мати під руками гарбузик, цукор та лимон.
Інгредієнти: 1 кг гарбуза, 1 лимон, 400 г цукру, 2 скл. води.
Лимон помити, обдати кип'ятком, обсушити, порізати кружальцями. 

В каструлі довести до кипіння воду з цукром. Покласти туди половину порізаного лимона. 

М'якоть гарбуза порізати соломкою, половину відкласти, решту викласти в каструлю з сиропом.

 Довести до кипіння, зменшити вогонь, варити гарбуз в сиропі 10-15 хв. Те ж зробити з другою частиною гарбуза, додавши до сиропу решту лимона.

Гарбуз викласти на деко застелене пергаментом, підсушити в розігрітій до 130 градусів духовці 2 години, для кращого ефекту можна залишити остигати в духовці. 

В журналі, в якому взяла цей рецепт, писали посипати остиглі цукати цукром пудрою. Я послухалася рекомендації і зробила помилку, адже гарбуз під дією пудри пустив сік, і цукати почали злипатися. Тож я не довго думаючи, ще раз підсушила цукати. І вийшло дуже смачно. В результати мої цукати стали більш сухішими, аніж в першому варіанті.

Після повного остигання викласти цукати в банку.



Цукати дуже смачні, це той випадок, коли гарбуз й справді важко розпізнати, у мене навіть закралася думка, що більшість екзотичних цукатів на кшталт манго, ананасу чи папаї роблять з гарбуза. А чому б і ні, адже виходить дешево і сердито. 



Такі солодощі добре смакують самостійно, замість цукерок чи інших солодощів. Звісно, їх можна додавати в інші страви, наприклад, до сирників чи у вівсянку. До речі, сироп, в якому варився гарбуз, не варто виливати, адже його можна сміливо використовувати до чаю замість меду чи цукру.   



Шкода, що мої запаси гарбузів уже вичерпалися, а чекати наступного врожаю ще довгенько, а то б я психанула і наробила таких цукатів пів мішка, щоби нарешті ними наїстися :-). Адже насправді з кілограма гарбуза виходить не так уже багато цукатів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар