понеділок, 5 січня 2015 р.

Бабусині хрустики


Для мене хрустики - це найдивовижніша випічка в світі, адже їхній неповторний аромат та чудовий смак враз переносять мене в країну дитинства та створюють різдв'яний настрій. Пригадую, як моя бабуся їх смажила, складала на кльош, посипала цукром-пудрою і накривала сніжно-білою серветкою, ставила високо на креденс, щоб ніхто не їв їх завчасно. І поки бабуся поралася на кухні і чаклувала 12 страв до Свят-вечора непосидюча Олечка вилазила на табуретку і крадькома поїдала це диво-печиво. Бабуся, звісно, здогадувалася чим її внучечка потайки займається, але ні словом не промовилася. Смачніших хрустиків, аніж тих, що пекла моя бабуся я ще не коштувала, у мене виходять смачні, але ж не такі... Але тим не менше, коли от-от Різдво постукає  в наші домівки, я смажу хрустики і запускаю у свою оселю спогади про мою бабусю, дитинство та Різдво.  


Рецептів хрустиків чи як їх ще називають вергунів є чимало і в інтернетів, і в книжках, зокрема й в легендарної Дарії Цвек. Але для мене існує лише один єдиний рецепт цього печива, так як робила моя бабуся.
Інгредієнти. 4 склянки муки, 100 грамів масла або маргарину, 1 столова ложка цукру, 4 жовтки, 1 чайна ложка порошку до печива, 1 столова ложка алкоголю (коньяку, горілки, рому, те що у вас є в барі), сметана для замішування тіста (у мене пішло приблизно 1 склянка), 1 літр олії для смаження.
На стільниці пересіюємо борошно,змішуємо його з порошком до печива та цукром.

Додаємо масло та перетираємо його з мукою. Далі даємо жовтки та коньяк. Алкоголю дала трішки більше, аніж столова ложка. Від цього хрусти лише виграли:).

І на сметані замішуємо м'яке тісто.

Розтачуємо тонкий пласт. З тіста нарізаємо смужки.

З них - невеличкі шматки, по середині кожного робимо розріз.


Просиляємо в розріз один кінець смужки. Легким порухом рук смужки тіста перетворюються в хрустики.





В казанок наливаю олію, десь 700 мл, ставлю на вогонь. Завжди смажила хрустики на рафінованій соняшниковій олії і вже коли смажила другу партію печива, піна заполоняла усю каструлю. Цього разу хотіла спробувати кукурудзяну олію, бо тепер смажу на ній, адже у неї вища точка кипіння і менше утворюється канцерогенів. І я була вражена результатом, адже навіть наприкінці смаження, а посмажила багацько вергунів, у мене в казані не було піни. Тож тепер - лише кукурудзяна олія.
В киплячу олію опускаємо хрустики, смажимо до золотистого кольору з кожного боку:).

 Готові хрустики викладаємо в кльош і посипаємо цукровою пудрою.  
І нехай Різдвяна казка і дух Різдва не омине вашу оселю!




13 коментарів:

  1. а фарух на кухні ніколи не планували помити? і нігті почистити. класно що сайт з фото проіндексований. тільки гігієну ніхто не відміняв :)

    ВідповістиВидалити
  2. Не звертайте,будь ласка ,увагу,тут просто всі в салон краси йдуть,перед тим як тісто місити:))
    А за рецепт спасибі,все доступно та гарно описано + 1 рецепт смачних хрустиків до колекції)*

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую велике! Ну так,зараз всі дуже прискіпливі до краси:))) і не розуміють як це місити тісто без відвідин салону краси напередодні:))). Радію, що поповнила вашу колекцію рецептів. Обожнюю хрустики.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую!!! Дуже смачні хрустики виходять! Рідні з задоволенням смакують!

    ВідповістиВидалити
  5. Ви мене довели до сліз, згадалось моє дитинство, моя бабуся, яка смажила найсмачніші хрусти, а я таємно їх підїдала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є такі страви, котрі, як машина часу переносять нас у час безтурботного дитинства чи нагадують нам про наших рідних. І це прекрасно!

      Видалити
  6. I must say, I thought this was a pretty interesting read when it comes to this topic. Liked the material.  먹튀폴리스

    ВідповістиВидалити
  7. You have terrific composing abilities. I'm so pleased to locate the very same subject I have actually been searching for. Everybody is offering me a great deal of praises today. You're outstanding. As an author, you're so amazing due to the fact that you're such a fantastic author. Why do not you come as well as see my blog post?바카라사이트

    ВідповістиВидалити
  8. webgirls With regards to battling yeast infections, sufferers often times have their operate remove to them. This is because candida albicans can easily become chronic and continuing. With that in mind, in the following paragraphs, we will existing a wide range of some of the finest confirmed candida treatment method and prevention recommendations around.

    ВідповістиВидалити
  9. https://gameeffect.xyz Lots of people have liked this game of baseball for many years. There are actually enthusiasts worldwide, from committed very little-leaguers to die-difficult spectators. This information has ways to demonstrate how pleasant baseball happens to be.

    ВідповістиВидалити
  10. https://gamezoom.xyz Acquiring a exercise partner can substantially increase your muscle mass-constructing final results. Your partner could be a useful way to obtain enthusiasm for sticking with your training session session, and driving one to maximize your efforts as you workout. Using a dependable lover to sort out with will also help help you stay safe since you will always have a spotter.

    ВідповістиВидалити