середу, 30 грудня 2015 р.

Італійський горіховий торт


Кожного року в середині грудня я перевертаю догори ногами Інтернет, кулінарні книжки, журнали та записники в пошуках горіхового торта. Чому? Все дуже просто, саме таким є замовлення мого чоловіка щодо святкового десерту собі на день народження. Цього року я знайшла ідеальний варіант, який точно пектиму ще і ще.

Інгредієнти: Для коржів. 1 ч. л. борошна, 150 г грецьких горіхів, 150 г цукру, 4 білка, дрібка солі і лимонної кислоти, 80 г чорного шоколаду Для крему. 20 г чорного шоколаду, 2 ст. л. цукру-пудри, 500 г маскарпоне (заміняю гуцульською вурдою), 200 мл вершків.
Грецькі горіхи подрібнити в блендері, доволі дрібно, але не на борошно.

Білки збиваємо з дрібкою солі та лимонної кислоти, спочатку на малих обертах, потім на великих.


Поступово додаємо цукор і збиваємо до стійких піків.

Додаємо борошно, горіхи, легенько перемішуємо до однорідної маси.

Велику пательню вистеляємо пергаментним папером. Використовуючи роз'ємну форму як шаблон, простим олівцем малюємо коло, діаметром 22 сантиметри. Щоб на коржі не залишився олівець, перевертаємо пергамент. Уявну паперову форму змащуємо маслом, притрушуємо борошном. Викладаємо частину тіста.

Печемо по черзі п'ять коржів в розігрітій до 220 градусів духовці. Кожен корж випікаємо 7 хвилин. Спеченим коржам дати трішки охолонути, а тоді акуратно відділити від пергаменту.
Розтопити 80 грамів шоколаду на водяній бані чи в мікрохвильовці. Чотири коржі намащуємо розтопленим шоколадом, один залишаємо без цього солодкого покриття:).

В оригінальному рецепті крем готується з вершків, збитих з цукром, замість вершків у мене сир, і не простий а маскарпоне, точніше гуцульська вурда. Отже сир подрібнюємо в блендері з вершками та цукром пудрою до однорідної маси. Надбираємо 4 столові ложки крему і відставляємо.

До більшої частини крему додаємо потертий на грубій тертці шоколад і перемішуємо.

Торт перемащуємо сирно-шоколадним кремом.

Верхній шар і боки - кремом без шоколаду.

Прикрашаємо на будь-який смак, я вирішила доповнити торт стружкою з грецьких горіхів.

Читачі мого блогу уже напевно помітили, що я найбільше люблю торти-муси. Втім, цей тортик частково є винятком з правил: у ньому поєднується ніжна структура білково-горіхових коржів, хрусткої шоколадної кірочки та в міру солодкого легкого сирного крему. Словом, король тортів в моєму розумінні:).




 До Нового 2016 року залишився один день. Мені хочеться, щоб весь негатив залишився в минулому, а в майбутньому були лише солодощі, сміх та любов:). Будьте щасливими!

Немає коментарів:

Дописати коментар