четвер, 14 лютого 2019 р.

Лимонний тарт зі згущеним молоком


Щоб не було настільки приторно в День закоханих вирішила додати трішки кислинку в букетно-цукерковий настрій і опублікувати Лимонний тарт. Це неймовірно смачний пиріг, який точно сподобається любителям лимонів, незвичних смаків та неприторних десертів.
Щодо мене, то зізнаюся, що я люблю незвичні смаки та неприторні десерти, проте з лимонами у мене не прості стосунки. Але забігаючи наперед скажу, що лимонний тарт мені смакує. А тепер про мій конфлікт з лимонами:). Насправді вже все пройшло. Але була така одна чудова історія. Коли я навчалася десь в п'ятому класі, поїхали ми з моєю мамою і бабусею Юлею на закупи в Стрий напередодні свят, так як моя бабця жила в Трускавці, то така була традиція. І от купили ми різного і всякого і десь кілограм лимонів, а може більше. Сіли ми в електричку і вже вирушили до курортного Трускавця, як тут Олю пробило на лимони, я з'їла всі ті лимони. Досі перед очима стоїть картинка, як я кусаю їх як яблука і смакую. Навіть досі пам'ятаю той божественний смак. Але відтоді лимони перестали для мене існувати десь на років 20, я просто не дивилася в їх бік, стала повністю до них байдужою. От десь років два-три мене почало попускати і я вже більш лояльна до цих фруктів. Ні, я не їм їх тонами, але от чай з лимоном випити можу, і звісно посмакувати лимонним тартом. Хоча він мені подобався і в час загострення моїх стосунків з лимонами:).
Інгредієнти. Тісто: 220 г борошна, 110 г масла, дрібка солі, цедра з 1 лимона, 5 ст. л. води. Начинка: 3 яйця, 2 лимони середнього розміру, 2 пачки ванільного цукру, 1 п. згущеного молока (440 г).

З одного лимона стерти цедру. 

В просіяне борошно додати цедру з лимона, дрібку солі і порізане кубиками холодне масло. 

Швидко перетерти руками до утворення вологої крихти. 

Додати холодну воду і замісити м'яке тісто.

 Тісто розкачати в пласт. 

Викласти у форму діаметром 37 на 14, або 27-30 см., розрівняти, проколоти виделкою. Поставити в холодильник на 30 хв.

Тим часом приготуємо лимонну начинку. З лимонів вичавити сік. 

Процідити через сито, щоб до начинки не потрапили кісточки.

 В миску збити яйця, вилити лимонний сік, збити віночком до однорідності. 

Додати до суміші ванільний цукор і згущене молоко, ретельно вимішати. Не лякайтеся великої кількості згущеного молока, все буде добре, начинка буде в міру солодкою.  

Духовку розігріти до 180 градусів. На корж вистелити пергамент, насипати горох, квасолю чи рис і пекти 15 хвилин. 

Акуратно зняти пергамент з вантажем і пекти ще 15 хвилин. Корж викласти з духовки, злегка охолодити. Вилити заливку. 

Пекти в розігірітій до 170 градусів духовці 35 хвилин.



Готовий пиріг можна приграсити бізе чи притрусити цукровою пудрою.  Білий колір дуже гарно віддітняє ніжний лимонний відтінок пирога, додає йому шарму і більш апетитнішого вигляду.



Пиріг виходить з яскравим лимонним смаком. Дуже подобається контраст хрумкого тіста і ніжної начинки. Чай ідеально смакує з чаєм си кавою. Хоча мені з чаєм більше подобається, особливо, з чорним.



Цей тарт легко можна видозмінити, тобто замість одного пирога можна спекти кільканадцять тарталеток. Якщо брати до уваги контекст Дня святогоь Валентина, то такі тарталетки з легкістю замінять попсові "валентинки", також можна доповнити тарталетку запискою з романтичним зізнанням. Буде смачно, оригінально та романтично.



Усім любові. Нехай вона завжди буде з вами. Витає в повітрі, надихає кожен куточок вашої душі і, звичайно, не забуває навідуватися до кухні, адже любов - це основний складник усіх страв. Ніколи про це не забувайте!!! 




Немає коментарів:

Дописати коментар