пʼятницю, 15 липня 2016 р.

Десерт "Мрії про море"


Цього літа я вже була на морі, це були дивовижні 5 днів у життєрадісній Одесі. Але, як на мене, моря багато не буває. Тож я знову хочу туди. Щоб трішки наблизити мрії про морський відпочинок до реальності вирішила приготувати оригінальний десерт з не менш цікавою назвою "Мрії про море".
Інгредієнти: 1 желе блакитного кольору, 400 мл води, 200 г чорниць, 500 г домашнього сиру, 200 мл вершків, 3-4 ст. л. цукру пудри, кориця. Для прикрас: 100 г чорниць, 3 печиво-сендвіч, 3 вафельні трубочки.

З цих складників у мене вийшло 6 порцій. Процес приготування цього десерту дуже простий. Желе розводимо в гарячій воді, добряче розмішуємо і охолоджуємо.

Чорниці помити та посушити.
На дно склянок чи креманок розкласти по 1-2 ложки чорниць.
Ягоди залити охолодженою галяреткою, залишивши місце для сирного шару. Поставити до холодильника застигати.
Сир збиваємо в блендері з вершками, цукром та корицею до кремоподібної маси. Зауважу, що у мене вийшов не надто солодкий десерт, тому якщо ви любите солоденьке, то просто додайте більше цукру.
Коли желе повністю застигне викладаємо зверху сирну масу, найлегше це зробити за допомогою кондитерського мішка, хоча я особисто просто викладаю її ложкою.
 Зверху посипаємо ягодами.

Трубочки розрізати навпіл, а печиво - розламати, бо при різанні дуже сильно кришиться. В кожну склянку з десертом запихаємо половинку печива та трубочки.
Ось і все десерт готовий, можна його взяти з собою на берег річки чи на якусь гарну галявину і насолоджуватися дивовижним смаком і мріями про море:).



 А тепер трішки слів про сак цього десерту. Він дуже ніжний та легкий, поєднання желе з ароматними чорницями та сирним кремом - це щось дивовижне. Мені дуже подобається поєднання блакитного та білого кольорів, воно робить цей десерт незвичним та оригінальним.





А насамкінець бажаю усім смачного літа та незабутніх відпочинкових миттєвостей!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар