суботу, 27 жовтня 2018 р.

Привіт, Хеловін, або Страшно і смачно в одній тарілці

Зізнаюся, що я люблю Хеловін, адже це свято змушує мене щоразу проявляти весь свій креатив та фантазію, щоб "начаклувати" страшно-смачне меню. Як я люблю мізкувати і думати, що ж таке тематичне приготувати цього разу. На жаль, цього року в мене щось не дуже склалося з хеловінським меню: не вдалося вчасно поєднати вільний час та креатив і знову потішити своїх читачів чудовими ідеями до Хеловіну. Втім, вирішила не вішати носа, а скласти страшно-смачне меню, згадуючи свої рецепти попередніх років. Сподіваюся, моя підбірка переписів стане вам у пригоді.

Страва №1 - Плов в гарбузі. Як на мене, Хеловін не можливий без гарбузів. Їх обов'язково потрібно використовувати для декору та антуражу. Втім, не варто забувати і про кулінарію. Адже, вже навіть малюки знають, що з гарбузів виходять неймовірно смачні страви. Тому як основну страву пропоную приготувати саме плов у гарбузі. Такий смачненький гарбузик стане справжньою окрасою вашого столу, в будь-який день, а особливо, на Хеловін.

Закуски. Ой, де справді можна накреативити, то саме тут. Будерброди у формі привидів, відьмацьких капелюхів чи мітел, тут немає меж фантазії. Рекомендую зайти на декілька американських сайтів з ідеями до Хеловіну, впевнена ви там точно знайдете кілька цікавих ідей, котрі захочете втілити вже і одразу. Тож під №2 у мене аж дві страви -  Гарячі канапки "Мумія" та  Закуска "Відьмацькі мітли".  Ці страви точно додадуть навіть звичайнісінькій вечері хеловінського колориту. Можна навіть більше нічого тематичного не готувати, їстівні "мітли" та апетинті "мумії" зроблять свою справу.

 Також приготувала для вас два варіанти салатів. Обидва салати різні, тож кожен зможе обрати той, що сподобався йому найбільше. Тож страви №3 це - Салат "Варіації для Вампіра" та Салат з гарбузом, оливками і сиром. Перший салат доповнила шприцами з томатним соком, це додає хеловінського настрою. Цю ідею можна застосувати і в інших салатах. 

 Десерти вирішила розділити і розповідати про них окремо. Тож під №4 - Брауні з монстрами.  Монстрики виходять не страшні, а радше смішні та веселі. Тому такий брауні підійде не лише для дорослої Хеловін-party, а й для дитячої вечірки. Також такий десерт можна приготувати, коли завгодно і необов'язково чекати Дня усіх святих. Похмуро за вікном, сумно на душі, брауні - те, що треба!    
Під №5 - Шоколадний мус "Черв'яки на городі".  Думаю він сподобається як дорослим, так і дітворі. Через простоту виконання його можна готувати із дітками, думаю їм найбільше сподобається викладати черв'яки та приспати їх "землею":). 
Хеловін без гарбузових пирогів - не Хеловін. Не знаєте чим здивувати своїх гостей на це містичне свято, довго не роздумуйте, а біжіть на ринок за гарбузом і готуйте пиріг. Тому пропоную два варіанти цієї смачної випічки. Закономірно, страви №6 - це Американський гарбузовий пиріг та Гарбузовий пиріг. Вибачте за тавтологію:). Але ці два гарбузові пироги абсолютно різні, відрізняються як процесом приготування, так і смаком. 

Печиво в страшно-смачному меню, як на мене, буде більш ніж доречним. Пропоную одразу два варіанти - Американське печиво з m&m`s та Гарбузове печиво з шоколадом і горіхами . В принципі спекти можна будь-яке печиво, не обов'язково виліплювати відьом чи малювати гарбузи, головне, щоб випічка вийшла смачною. 

Хто читає мій блог знає, що я дуже люблю сирники, тому без них не обійдеться й моє страшно-смачне меню. Отже, зустрічайте №8 -  Сирник "Гарбузове капучіно" та Гарбузовий чізкейк "Хеловін". 



Під №9 у мене напої, і вони у мене не прості, а саме: Напій "Черв'яки в Спрайті" та Напій для вампіра.  Обидва напої готуються дуже швидко, головне мати під руками желейні черв'яки та шприци, котрі й перетворюють звичайні напої в хеловінські трунки. 

 Booo! Не бійтеся експериментувати, готуйте, радійте життю та отримуйте від цього захоплюючого та смачного процесу задоволення! Сподіваюся, що моя добірка "хеловінських" страв буде вам корисною! 


Немає коментарів:

Дописати коментар