середу, 17 квітня 2019 р.

Мамин яблучний торт


Цей торт асоціюціюється з моїм щасливим дитинством. Часом, коли сонце світило яскравіше, дні були довшими, а смак морозива - казковим. Саме цей торт був незмінним супутником усіх свят, днів народжень, іменин та інших виняткових оказій в моїй родині. Тож сьогодні, я з неабияким трепетом публікую рецепт Яблучного торта - коронного десерту моєї мами.

Інгредієнти. Тісто: 500 г борошна, 250 г маргарину або масла, дрібка солі, 1 яйце, 2 жовтки, 1 скл. цукру, 1 ст. л. порошку до печива, 6. ст. л. сметани. Крем: 1,5-2 кг яблук, 0,5 скл. цукру, 0,5 скл. цукру-пудри, 1 скл. сметани, 200 г масла.

Борошно просіяти на стільницю, додати дрібку солі, цукор,  порошок до печива, змішати.
Додати масло, посікти ножем з борошном до утворення вологої крихти.
Додати яйце, жовтки та сметану. 
Замісити м'яке тісто.
Розділити тісто на 5-6 частин, з кожної сформувати кулю. Для того, щоб всі частини були однакові важу тісто і ділю його на рівні частини.
З кожної кульки сформувати пляцочок, обгорнути його харчовою плівкою. Поставити на 1-2 години до холодильника, можна на ніч.
Розкачати кожну кульку в пласт.
Перекласти з допомогою скалки на вистелене пергаментом деко. Вирізати дном від роз'ємної форми коло, діаметром 24 см. Наколоти виделкою. Пекти разом з обрізками  в розігрітій до 180 градусів духовці 10-15 хвилин.

До речі, такі коржі можна спекти за кілька днів до свята. Обрізки подрібнити в крихту. Можна це зробити в блендері, або ж скористатися скалкою. Втім, я обираю перший варіант.
Яблука помити, почистити. 
Потерти на буряковій тертці.

Перекласти в каструлю з товстим дном, додати 0,5 скл цукру. сметану. Поставити на вогонь, тушкувати до готовності, поки не випарується зайва рідина і маса стане густішою.  Охолодити.
Збити м'яке масло з цукром-пудрою в пухку масу.
По ложці додати холодну яблучну масу, не припиняючи збивати.
На дно роз'ємної форми поставити корж, зверху крем, і так перекласти увесь торт, окрім верхнього коржа, втім порцію крему для нього потрібно залишити.

Обгорнути харчовою плівкою, зверху встановити вантаж, поставити до холодильника на ніч.
Вранці витягнути торт з форми, обмастити краї та верх торта кремом, що залишився, посипати крихтою з коржів. Прикрасити.



Торт виходить казковим та ніжним, коржі дуже добре розм'якають від крему і стають м'якими. Яблучний крем дуже вдало доповнює пісочні коржі. І якщо говорити про смак торта, то він мега-крутий.



 До речі, цей торт можна пекти у більшій тортівниці, діаметром 26 см, за такої умови коржів буде менше, відповідно і часу на випікання піде менше. Втім, я люблю високі торти, тому обираю 24-сантиметрову форму.



 Дуже добре пам'ятаю як цей торт готувала моя мамуся. Тоді на кухні вирувала справжня кулінарна магія. Сьогодні для мене дуже відповідально готувати за маминими рецептами, особливо, радію, коли вона хвалить мої вдалі спроби повторити її шедеври. Зізнаюся, я давно хотіла опублікувати рецепт саме цього торта, тож сьогодні один з найщасливіших днів мого блогу:), адже я нарешті це зробила.  


Немає коментарів:

Дописати коментар