четвер, 11 квітня 2019 р.

Печінковий паштет


Рецепт печінкового паштету мав з'явитися на сторінках мого блогу. І для цього є декілька причин. Перша. Я дуже його люблю і доволі часто готую. Друга. І, можливо, найбільш вагома. Вже давненько читачі мого блогу просили мене поділитися рецептиком цієї страви. І от не пройшло і сім зим, як я нарешті наважилася це зробити:). Як то кажуть, краще пізно, аніж ніколи.
Інгредієнти: 600-700 г курячої печінки, 200 г цибулі, 200-300 г моркви, 150 г вершкового масла, сіль, перець, мелений мускатний горіх, чебрець.
Печінку замочити в холодній воді, залишити на кільканадцять хвилин. Ретельно помити. 

Почистити від плів та жовчі. Обсмажити печінку на олії до готовності, час від часу помішуючи. На цьому етапі не додаю ні солі, ні спецій. 


Цибулю порізати кубиками. 

Моркву натерти на буряковій тертці. 

На іншій сковороді потушкувати цибулю, коли цибуля зм'якне, посолити, додати чебрець та мускатний горіх. 

Висипати моркву. Тушкувати до готовності овочів, поперчити. 

Печінку та овочі перекласти у миску, дати охолонути. Додати масло, збити блендером до однорідної маси, посолити, поперчити за смаком. 


Перекласти страву у салатницю чи в іншу ємність. Ось і все - паштет готовий.

  

Паштет виходить дуже ніжним та смачним. Коли готуватимете його, зважте на таке золоте правило, від якого залежить і смак ,і консистенція паштету: чим більше масла, тим краще. Тому не шкодуйте масла, адже від нього таки багато залежить, тому важливо, щоб воно було якісним.
 



Паштет гарно смакує з гречаним багетом чи цибулевим хлібом. А ще це класна начинка для млинців. Принаймні, я обожнюю налисники з печінковим паштетом. Смакота. А якщо ви в процесі складання великоднього меню, то впевнена, що брускети з печінковим паштетом та руколою - гарна альтернатива традиційним бутербродам з ковбасою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар