понеділок, 29 червня 2015 р.

Чорничний чізкейк, або Фантастичний фіолетовий



Все в нашому житті циклічне. От уже полуничний сезон поступово минає, його змінює чорничний. Зізнаюся чесно, чорниці або як їх ще називають афини, люблю значно менше, аніж полуниці. Втім, не забуваю регулярно їх споживати, адже я все таки «очкарик», а чорниці дуже корисні для зору. Відкриваю сезон чорничним чізкейком – смачним і мегафіолетовим.

На приготування саме чорничного сирника мене надихнуло фото фіолетового чізкейка, зробленого майстрами кулінарної школи Ектора Хіменеса-Браво. Рецепта цього дивовижного сирника ще не опублікували, тож я ретельно порилася в Інтернеті в пошуках ідеального чорничного чізкейка. Мої старання виявилися не марними, - я його все таки знайшла.
Інгредієнти. Для основи: 200 грамів шоколадного печива або іншого на ваш смак, 80 грамів вершкового масла. Для начинки: 1 літр чорниць, 100 мл води, 5 чайних ложок желатину, 600 грамів м’якого сиру, 400 мл густих вершків, 200 грамів цукру, ванільний цукор, 1 столова ложка лимонного соку.   
Печиво змолоти в блендері в крихту. Масло розтопити в мікрохвильовці чи на водяній бані. З’єднати крихту з маслом, перемішувати до однорідної маси. На дно роз’ємної форми, розміром 22 сантиметри, стелимо пергамент, викладаємо масу, трамбуємо. Поставити корж в холодильник. Тим часом готуємо сирний крем.

Чорницю помити, перекласти в баняк, залити водою та перемнути. 


Ягоди трішки проварити.
Рідину зцідити через сито або марлю, щоб залишився лише сік. Мені шкода було викидати чорничне пюре, тож я трішки його перетерла через сито. Сік знову переливаємо до каструлі. 
Желатин замочити в невеликій кількості холодної води на п‘ять хвилин. За деякий час желатин додаємо до соку, помішуємо поки він не розпуститься в теплій рідині. Охолодити. 
Тепер приступаємо до сиру. Вершки, сир, лимонний сік, чорниці та цукор збиваємо в блендері до однорідної маси. 
  
Фіолетову сирну масу викладаємо на корж з печива, розрівнюємо і ставимо мінімум на чотири години в холодильник. Прикрашаємо як лише спаде на думку. Я вирішила не дуже мізкувати з цим, а просто висипала на серединку заморожені ягоди смородини та малини – ідеальний декор для супер ягідного чізкейка.




 Для неїстівного декору:) обрала клубки з кольоровими нитками. 




І навіть моя міні-орхідейка ідеально вписалася в фіолетовий настрій, який запанував на моїй кухні.




 І знову не втрималася від колажів:).








Усім рекомендую приготувати цей чорничний чізкейк, його ніжна текстура та ягідний смак не залишить нікого байдужим:). 

Немає коментарів:

Дописати коментар