вівторок, 18 жовтня 2016 р.

Ніжний яблучний пиріг


Яблучний пиріг для мене, немов своєрідна машина часу, котра переносить мене в моє безтурботне та смачне дитинство. Адже його пекли і бабуся, і мама і, навіть я, коли трішки підросла і отримала дозвіл вмикати духовку:). Коли ми не знали, що таке смачненьке і солоденьке зготувати завжди рятував яблучний пиріг, особливо восени. Рецепт, яким я хочу з вами поділитися, не є тим самим пирогом з мого дитинства, хоча його смак дуже схожий. А ще він простий у приготуванні і доволі ощадний.
Рецептик цього пирога знайшла на "Кукорамі" серед рецептів однієї з дописувачок сайту Наталі. Кілька років вже готувала цей пиріг, а цього року вирішила повторити і вкотре закохалася в нього - ніжний, легкий та неймовірно смачний.

Інгредієнти. Тісто. 100 г масла, 200 г борошна, 1 жовток, 1 ч. л. розпушувач до тіста, 70 г сметани. Заливка. 170 г цукру, 1 ст. л борошна, 1 яйце, 1 білок, 150 г сметани, 1 ст. л. лимонного соку.  Начинка. 4 яблука середнього розміру, 1 ч. л. кориці, 1 ст. л. манки.

Вершкове масло розтопити в мікрохвильовці чи на водяній бані. 

До масла додати жовток та сметану, перемішати. 

Всипати просіяне борошно та розпушувач, замісити м'яке та ніжне тісто. 


Поставити до морозильної камери на 15 хвилин. Тоді розкачати тісто, викласти в змащену маслом та посипану борошном форму розміром 30 см, формуючи борти. Корж наколоти виделкою та поставити до холодильника на 20-30 хвилин.

Тим часом готуємо заливку. Все легко та просто. В мисці з'єднати яйце, білок, сметану, борошно, цукор та лимонний сік, збити вінчиком до однорідної маси. 


Яблука почистити від шкірки, розрізати навпіл, почистити від серцевини та нарізати тоненькими скибочками.

Охолоджений корж витягнути з холодильника, посипати манкою, викласти по колу шматочки яблук, заповнивши усю площу. 

Фрукти посипати корицею та залити кремом. 


Пекти в розігрітій до 180 градусів духовці 50 хвилин.






Цей пиріг ще раз доводить одну кулінарну істину, що смачний та вишуканий пиріг можна приготувати з простих складників без надмірних затрат фінансів та часу.


Хрумке пісочне тісто, яблука в сметанному ніжному кремі смакують дивовижно та збалансовано. Кориця і яблука - унікальний тандем, який я просто обожнюю, тож рекомендую цей пиріг усім, особливо тим, хто любить яблука і домашню випічку.




Смачної осені!

2 коментарі:

  1. Дуже смачно! Дякую! Але я б в тісто, все ж таки дала трошки цукру :) зовсім трішечки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я! Цукор - це дуже індивідуально, хтось любить більше, хтось менше))). Дуже дякую за відгук! Смачного дня!

      Видалити