вівторок, 5 вересня 2017 р.

Салат з буряка з медовою заправкою


Осінь вже поволі освоюється, її запах чути всюди, тож пора переходити на осіннє меню. Для мене ця пора асоціюється з різноманіттям овочів, коренеплодів та плодів.А сьогодні пропоную вашій увазі сала з буряка з медовою заправкою. Смачно, корисно і трішки незвично.
Інгредієнти: 2 невеликих буряки, 50 г грецьких горіхів, невеликий пучок кропу. Заправка: 2 ст. л. оливкової олії, 2 ч. л. бальзамічного або виноградного оцту, 1 ч. л. рідкого меду, сіль, перець, готова суміш прованських чи італійських трав.
Буряк зварити до готовності або ж загорнути у фольгу та запекти в розігрітій до 200 градусів духовці 1,5-2 години. Готовий буряк охолодити, натерти на крупній тертці. 

Горіхи дрібно порізати або змолоти в блендері, але не в крихту.

Кріп порізати. 

Для заправки змішати в склянці всі складники, ретельно вимішати. 

Всі складники перекласти в салатник, заправити заправкою, посолити, поперчити, додати трав, ретельно вимішати. 
Ось і все салат готовий.



Якщо хочете, щоб салат був більш пікантним додайте бринзу чи фету. Сир і буряк- завжди виграшний варіант.


 Буряки неймовірно корисні. Цікаво, що в дитинстві я їх терпіти немогла, ангодувати мене салатом з буряка - було нездійсненою місією. А вже в більш дорослому віці, я змінила совю думку і страшенно їх полюбила. Іноді мій організм сам вимагає скуштувати якусь бурякову тсраву:), певно надолужує ті роки, котрі я не їла буряків:). 


Салат дуже простий, медова заправка робить його більш вишуканим та оригінальним. В цьому варіанті його сміливо можна готувати не лише на щодень, а подати до святкового столу. Як то кажуть, дешево і сердито!

Немає коментарів:

Дописати коментар