суботу, 14 березня 2015 р.

Миттєвий десерт: сир+персики


Щось давненько я нічого не публікувала в своєму смачному блозі :-(. І коли сьогодні вранці переглядала і сортувала всі фотографії, котрі у мене назбиралися за ці майже два місяці моєї віртуальної відсутності - жахнулася. Їх так багато!!! Як хоч і нічого не писала в блозі, зате готувала чимало, адже як не крути їсти хочеться завжди:). Тож починаю потрохи виправляти ситуацію. А почну з миттєвого сирного десерту. Щось подібне я вже робила з полуницями, цього разу вирішила поексперементуати з персиками.
Інгредієнти. 800 грамів сиру, 1 пачка ванільного цукру, 6 столових ложок цукру, 250 мл домашнього йогурту (для підсилення смаку можна брати персиковий), 1 банка маринованих персиків (у мене абсолютно випадково завалялися в коморі мариновані персики домашнього приготування:))), 4 столові ложки сиропу з персиків.

З цих складників у мене вийшло чотири порції цього чудо-десерту.
Отже беремо чотири склянки чи креманки, словом ємність для десерту. Персики ріжемо на скибки.

Викладаємо їх на дно склянок.


Тим часом готуємо сирну масу.

Сир збиваємо в блендері з цукром ванільним цукром, йогуртом та сиропом до однорідного крему.

Готову масу викладаємо на персики.



Зверху посипаємо какао, виходить дуже красиво.

І останній штрих - кілька скибочок персиків і гілочка м'яти.








Вуаля - десерт готовий.




Залишається лише брати ложки і смакувати. Смачного!  


Немає коментарів:

Дописати коментар