четвер, 19 березня 2015 р.

Чізкейк "Три шоколади", або Лише п'ять відтінків, зате шоколаду

Це найшоколадніший чізкейк, який я коли-небудь їла чи готувала. Сама назва "Три шоколади" говорить про те, що там багато шоколаду, як мінімум три різновиди:), але я розгледіла у ньому п'ять шоколадних відтінків:). А найголовніше - цей десерт дуже смачний і легкий в приготуванні. Як на мене, це ідеальний торт для дня народження.


Інгредієнти коржа. 200 грамів шоколадного печива (я взяла "Артемон"), 100 грамів масла, 0,5 чайної ложки меленої  кориці. Інгредієнти начинки. 500 грамів вершкового сиру (м'який творог також підійде), 3/4 склянки молока, 3/4 склянки цукру-пудри, 25 грамів желатину, півтори склянки жирних вершків, 100 грамів білого шоколаду, 100 грамів чорного шоколаду, 100 грамів молочного шоколаду. Інгредієнти помадки. 100 грамів чорного шоколаду, 50 грамів масла.
Використовувала форму, розміром 21 сантиметр, думаю, можна брати і трішки більшу - 24-26 см.
Печиво змолоти в блендері чи на м'ясорубці.

До крихт додати розтоплене масло та корицю - ретельно перемішати.

Форму вистелити пергаментом...

...і викласти на неї крихти печива з маслом, щільно утрамбовуючи їх.


Поставити в холодильник на 20-30 хвилин. Тим часом готуємо основу. Желатин розчинити в 50 грамах холодної води, залишити на 10 хвилин. Потім помістити на водяну баню чи дуже слабкий вогонь і помішувати до розчинення желатину.

Збити сир до кремоподібної маси, якщо використовуєте творог, то його треба ще перетерти через сито чи двічі змолоти м'ясорубкою. До сиру додати молоко і цукор-пудру, збити до однорідної маси.

Масу розділити на три частини.

Окремо розтопити кожну плитку шоколаду. В одну частину маси додаємо чорний шоколад, в другу - молочний, в третю - білий.

Вершки збити до крутої маси.


Поділити на три рівні частини і додати до кожного з шарів, вимішати.



Останній штрих - в кожну з мас додаємо 1/3 желатину. Добре вимішуємо.
На корж викладаємо білу масу.

Даємо їй трішки застигнути і доповнюємо молочним шаром...

...а тоді - чорний.

Залишаємо в холодильнику застигати. Як варіант, можна не бавитися з трьома видами шоколаду, а приготувати його, з якимось одним - білим, чорним чи молочним. Відтінків шоколаду буде значно менше, але від цього смак десерту, думаю, не програє. Але це так думки вголос, а торт ще не завершений.  
Для помадки на водяній бані чи в мікрохвильовці розтоплюємо шоколад з маслом і заливаємо цією сумішшю торт.

Я прикрасила цей мега-шоколадний торт чорно-білими шоколадними краплями та шоколадними цукерками. Шоколаду багато не буває!




 Сусідський пекінес Джусік дуже хотів скуштувати хоча б шматочок "Трьох шоколадів", але скупі людиська не поділилися з ним, а лише подражнилися. Отакими жорстокими бувають люди:).








Дивлячись на ці фото, так і хочеться заспівати Вакарчукове: "А за вікном майже весна, Знає слова майже не сказані вона і у моїх жилах присутня. А за вікном майже весна, І, Боже мій, як несподівано вона Змінює все наше майбутнє, Наше майбутнє і наше життя". Мені залишається лише побажати усім дивовижної весни з присмаком шоколаду та з усіма відтінками щастя!

4 коментарі:

  1. Оля, скільки у тебе нових смакотуль появилось! Зараз буду переглядати всі рецепти і облизуватись) А ще хочу написати, що сирник дуже апетитний, при нагоді треба попробувати! Ну і фотографії з Джусіком усміхнули:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Соля! Я щось дого не писала в блог, а тут як добралася...)). Чізкейк ще й дуже смачний, я навіть не очікувала, що настільки смачним вийде)), цікаво буде почитати про твої враження від його готування. А фотографії з джусіком для того і задумувалися))).

      Видалити
  2. Якраз готувала цей торт на свята. Дійсно, як виявилося - дуже простий у приготуванні. Для мене, людини, яка в кулінарії повний чайник - це дуууже важливо. Єдине трохи з желатином не розрахувала. Білий шар у мене вийшов такий лайтовий, молочний - густіший, а чорний - за всі. Але тим не менше було дуууже смачно! Дякую за цей рецепт:) На жаль, він у мене вийшов не такий естетично красивий, як у вас. але ж я вчуся:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже тішуся, що мій рецепт став вам в пригоді, ще й до Великодня і засмакував. Щодо желатину, то він мабуть у вас застиг, то перед тим як виливати наступні шари можна трішки розігріти в мікрохвильовці чи на водяній бані. Будь ласка!

    ВідповістиВидалити