пʼятницю, 27 березня 2015 р.

Маковий бісквіт з вершковим кремом, або Ніжний смак ананасу


Я люблю таку випічку: красиву, ніжну та легку у приготуванні. Цей рецепт знайшла в одному з кулінарних журналів, тож на власній кухні протестувала його. І скажу відверто, ідея торта - класна, а от рецепт бісквіту треба поміняти. Я рекомендую брати перевірений рецепт бісквіту, який у вас завжди вдається і рецепт якого знаєте чи не напам'ять. Але навіть, дотримуючись журнального рецепту, торт вийшов дуже смачним та оригінальним, навіть трішки суховатий корж не зміг зіпсувати нікому настрій. Мабуть, вся справа в ананасах. Хоча їх можна замінити якимись іншими фруктами, вашими улюбленими.

Інгредієнти. 100 грамів борошна, 20 грамів крохмалю (брала кукурудзяний), 30 грамів маку, 4 яйця, 150 грамів цукру, дрібка солі, 1 банка консервованих ананасів, 500 мл вершків, 2 пакетика загусника для вершків, 250 грамів творог.
Мак перемолоти на кавомолці чи розтерти в ступці.

Борошно просіяти разом з крохмалем і вимішати з розтертим маком. Яйця збити з дрібкою солі та 100 грамами цукру до світлої пишної піни і поступово підмішати сухі інгредієнти.

Духовку розігріти до 180 градусів. Роз'ємну форму змастити маслом та посипати борошном, вилити на неї тісто і випікати 20-25 хвилин. Корж остудити в формі, потім акуратно перекласти.

З консервованих ананасів злити сік, нарізати на кубики. У мене ананаси вже були порізані, тож цей пункт я пропустила:).

Вершки збити з загусником до густої консистенції, поступово додаючи цукор. Творог перетерти через сито і невеличкими порціями додати у вершки, вимішати все до однорідної консистенції. Половину вершково сирного крему викладаємо на бісквіт.

Зверху рівномірно розподіляємо частину ананасів.

Потім - знову викладаємо крем, що залишився.

І зверху знову шматочки ананасів.

В журналі рекомендують поставити торт на півгодини до холодильника. Але цей пункт я пропустила, бо мої гості вже були в хаті і треба було щось давати до чаю, тож я швиденько прикрасила торт м'ятою...

...і мороженою чорною смородиною...

...і одразу подала його до столу. Ну звісно, перед тим зробила декілька кадрів:).
  










Немає коментарів:

Дописати коментар