вівторок, 17 березня 2015 р.

Груші у вині та шоколаді


Приготувати груші в шоколаді я хотіла уже кілька років, але ніяк не випадало можливості чи бракувало наполегливості, щоб втілити в життя цю смачну мрію. Ще з дитинства я пам'ятаю розповіді своєї мами як вона готувала моєму татові груші чи то в сиропі чи то в шоколаді, уже не пам'ятаю точно, але з того часу цей десерт покритий для мене особливим ореолом. І от одного прекрасного дня я просто купила три груші середнього розміру і була вимушена приготувати десерт своєї мрії ще й з такою казковою назвою "Прекрасна Єлена". Адже саме такою є  оригінальна назва кулінарного шедевру, який вигадав французький кухар Огюст Ескофьє ще далекого 1864-го.

І от я почала вишукувати в Інтернеті рецепт, який ідеально співвпав з моїми уявленнями про цей десерт. Звісно, я хотіла приготувати "Грушу..." так само як колись моя мама, але з того часу уже минуло років 35, мене й на світі тоді не було:), і ми з мамою так і не знайшли того рецепту. У всесвітній мережі аж майорить рецептами груш в шоколаді чи у вині. Поначитувавшись різних рецептів, як пазли, склала свою інтерпретацію  "Груш у вині та шоколаді". Вийшло дуже смачно. 
Інгредієнти. 3 груші середнього розміру (майте на увазі скільки груш, стільки порцій), 500 грамів червоного вина (я брала домашнє солодке вино з насиченим смаком), 100 грамів цукру, 100 грамів води (замість води можна дати вина:)), дрібка кориці (найкраще б підійшла кориця паличкою, але я вже кілька місяців не можу її купити), 4 суцвіття гвоздики, 2 горошини духмяного перцю, 1 чайна ложка цедри апельсина, 1 чайна ложка цедри лимона, сік з половини апельсина. Для шоколадної глазурі: 1 плитка чорного шоколаду, 50 грамів вершків чи сметани, 1 столова ложка коньяку.

Груші почистити від шкірки.

Хвостики залишити, а "дупки" - зрізати, щоб грушка стійко стояла:).

Натерти апельсинову цедру на дрібній тертці.

В каструльку налити вино, воду, додати цукру, корицю, гвоздику, апельсиновий сік та цедру.

Довести духмяну суміш до кипіння, опустити у вино груші, накрити кришкою, варити півгодини. Час від часу потрібно перевертати груші, щоб вони були рівномірного кольору, без білих не надто привабливих плям:).

Поки варяться груші, кухня наповнюється дивовижним ароматом вина зі спеціями! Найкраще остуджувати груші в сиропі. Але я не дотрималася цього правила чи кулінарного секрету, адже трішки спішила і хотіла якнайшвидше приготувати цей диво-десерт, тому відразу витягнула груші з вина і остуджувала їх окремо.

Щодо сиропу - то його можна просто випити, адже по суті - це безалкогольний глінтвейн, смак вина зі спеціями та цитрусовими залишився, алкоголь - вивітрився. Саме з цим напоєм я подавала десерт. Перед подачею лише процідила його через ситко і налила в красиві склянки.

Для шоколадної глазурі в каструлі розтоплюємо шоколад з вершками та коньяком.


Коли вдруге готуватиму цей грушевий десерт замість вершків візьму масло, адже тоді шоколадна суміш  не буде так розтікатися і краще покриє грушку.
Груші розкладаємо по порційних тарілочках.

    І покриваємо кожну шоколадною помадкою.
Шоколадні п'яні груші:) можна прикрасити м'ятою, скибочками апельсини, шоколадними краплями, мигдалевими пластівцями, словом всім, чим забажаєте.











Смачного! Життя прекрасне, як не крути!!

Немає коментарів:

Дописати коментар