понеділок, 5 грудня 2016 р.

Прованські трави, або Улюблена приправа своїми руками

Сьогодні пропоную рецепт приправи, яка у моєму щоденному приготуванні їжі є просто незамінною. І це Прованські трави. Зазвичай я купую готову суміш, котра продається чи не на кожному кроці. Втім, якось уважніше перечитавши склад цієї приправи, зрозуміла що зробити її в домашніх умовах немає жодних проблем, особливо якщо маєте сушений чебрець, м'яту, шавлію, базилік, орегано (материнку) і розмарин тощо. Решту складників з легкістю можна придбати в магазині чи на базарі.
Інгредієнти. 3 ч. л. розмарину, 3 ч. л. чаберу, 3 ч. л. м'яти, 3 ч. л. майорану, 3 ч. л. шавлії, 3 ч. л. чебрецю (тим'яну), 3 ч. л. базиліку, 3 ч. л. орегано.
В інтернеті не знайшла точних пропорцій приготування цієї приправи, адже зазвичай беруть співвідношення складників за своїм смаком, тож я вирішила всі трави брати в рівних кількостях.

Ну що ж приступаємо до приготування ароматної приправи. Якщо ви не маєте запасів трав, то можете усі складники придбати і просто їх змішати, висипати в баночку і закрити кришкою. Все ваша приправа готова. Втім у мене цей процес зайняв більше часу, адже 70% трав заготовляла самостійно.


Перш ніж перейти до приготування приправи, готуємо тару. Банку помити, висушити.

Розмарин порізати ножицями і перетерти у ступці, висипати у заздалегідь підготовлену баночку.
  З шавлії пообривати листя та розтерти його в ступці. Подрібнену траву перекласти до розмарину. 

Перетираємо по черзі решту трав: чебрець, базилік, м'яту, орегано. І також викладаємо у банку.
 Ті трави, котрі купувала, а це майоран і чабер, просто додала до суміші, ретельно вимішала. Щодо орегано, то якщо ви вагітні чи плануєте вагітність, то його краще не давати.

 Все - домашні прованські трави готові. Закрити кришкою і зберігати в сухому темному місці.

 В принципі Прованські трави, як на мене, можна й перейменувати на Українські трави, адже усі складники ростуть у нас як не на березі річки то на грядці чи на підвіконні у дбайливих ґаздинь, тому заготовити ці трави самостійно для нас немає проблем. В результаті і зекономимо, і знатимемо про походження кожної травички, котра увійшла до приправи.


 Звісно, цю приправу я вже перевірила на практиці. І що можу сказати. Домашня приправа ароматніша, має більш збалансований смак. Крім того, оскільки виробники приправ часто мелять трави разом зі стеблами, я ж використовувала виключно листя, тож якість самої приправи у мене вийшла ліпшою та її консистенція більш однорідною.


Слова словами, але чи й у стравах вона смакує. Забігаючи наперед скажу, ще й як смакує. Запікала з травами гарбуз - вийшло дуже смачно та ароматно. Салат з авокадо також вийшов неймовірно смачним, а зупка - більш пряною, тож відтепер точно буду робити цю приправу вдома, адже домашній варіант мені більше до вподоби. Тим паче, ця приправа у мене фігурує у дуже багатьох рецептах.


Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар