суботу, 1 серпня 2015 р.

Персиковий заморожений десерт, або Морозиво Джеймі


З того часу як я придбала давноочікувану книжку Джеймі Олівера "Смачні страви за 30 хвилин від Джеймі" українською мовою минуло уже десь півроку. І зізнаюся чесно ніяк не могла вибрати з неї страву не те що цілий обід, який би мені миттєво захотілося приготувати. Але спека внесла корективи в мої плани і мені нічого не залишалося як приготувати заморожений десерт за рецептом Джеймі.


В оригіналі це манговий десерт, але в Україні манго щось не родять, тому замінила ці екзотичні фрукти на персики. Вийшло дуже смачно!
Інгредієнти: 500 г персиків, 2 ст. ложки рідкого меду, 250 г натурального йогурту, 1 лайм.
Персики відділити від кісточок, нарізати шматочками.

Поставити до морозильної камери заморожувати.

Заморожені персики подрібнити в блендері з медом, йогуртом та соком лайма. Все десерт готовий.

Через заморожені фрукти десерт матиме консистенцію м'якого морозива, тож його можна вживати вже. Але якщо хочете більш замерзлий десерт, то його слід ще заморожувати впродовж 4-6 годин, помішуючи щогодини два-три рази.

 Отак легко і просто можна начаклувати на своїй кухні супер-смачне та корисне морозиво, яке подарує усім хто його скуштує таку бажану прохолоду.





Дуже смачно, відтепер це моє улюблене морозиво:).




Готувати морозиво одне задоволення, а от фотографувати його треба миттєво, бо за кілька хвилин з вашої композиції може нічого не залишитися, адже апетитні кульки дуже швидко тануть на сонці).



Немає коментарів:

Дописати коментар