неділю, 2 серпня 2015 р.

Шоколадний чізкейк

Шоколадний чізкейк... Що ви уявляєте, коли чуєте це словосполучення? Темний як ніч торт з ще темнішою помадкою... Сьогодні я трішки пожартую з вашою уявою, адже шоколад буває й білим, так і мій чізкейк буде мега-шоколадним, але білим... з вкрапленнями шоколадного печива традиційного кольору:).
На "створення" цього чізкейку я надихнулася на цьому смачному блозі - http://nimfeechka.livejournal.com/136231.html. І це той самий чізкейк, який робила моя найдорожча Ланочка своїй мамі на день народження. Мама була в захваті, гості - теж, тому не можу не розкрити секрет його приготування, адже як каже один мій знайомий приховувати будь-яку корисну людям інформацію - гріх. Тож не будемо грішити, краще поласуємо солодким:).
Інгредієнти: 200 г + 3 шт. печива "Артемон" або інших шоколадних тістечок на ваш смак, 70 масла, 600 г м'якого сиру, 500 г вершків, 30 г швидкорозчинного желатину, 2 плитки білого шоколаду (200 г), ванільний цукор. Усі складники мають бути кімнатної температури.
Цей сирний торт я робила у круглій формі, діаметром 19 см, хоча можна й в 21-сантиметровій, тоді чізкейк буде трішки нижчим.
200 г печива подрібнюємо в блендері з м'яким маслом до однорідної кашки.


Форму вистилаємо пергаментом, зверху викладаємо корж з печива та утрамбовуємо.


Ставимо корж до холодильника десь на 30 хвилин. Тим часом готуємо сирну масу. Сир, ванільний цукор та вершки збиваємо в блендері до однорідної кремової маси.


Шоколад розтоплюємо в мікрохвильовці або на водяній бані.


Желатин замочуємо в 100 г холодної води, залишаємо набухати.

Розтоплений шоколад виливаємо в сир, розмішуємо.


В цей торт я не давала цукру, адже, як на мене, 200 грамів шоколаду якраз достатньо. Втім, якщо маса вам здається не солодкою, можете додати цукру до смаку. Це вже, як то кажуть, на любителя.
Желатин розпускаємо, нагріваючи в мікрохвильовці чи на водяній бані.

Виливаємо тоненькою цівочкою в сирну масу, швидко розмішуючи. В разі перепадів температур маса може згорнутися. Не варто впадати у відчай, просто нагрійте масу на водяній бані, постійно помішуючи, і ваш крем знову стане однорідним.

Останній штрих. 3 печива подрібнюємо в блендері в крихту, висипаємо в сирну масу, легенько вимішуємо.

Виливаємо масу на корж і ставимо застигати в холодильник.

Мінімальний час - 4 години. А далі прикрашаєте чізкейк як підказує вам ваша фантазія, я зупинилася на варіанті з печивом.

І хто сказав, що шоколадний чізкейк має бути коричневим?)
 Торт з кавою... Шукаєте на фото горнятко з цим ароматним напоєм і не можете його ніде знайти))? Не там шукаєте? Цього разу кава подається в горщику - свіжа і зелена:). САме так виглядає рослинка кави.


 А ще я обожнюю Одрі Хепберн, це дивовижна акторка, переглядати фільми, в яких вона грає - моє улюблене заняття). Думаю, цей чорно-білий тортик ідеально підійде під стилістику тих чорно-білих фільмів, які Одрі прикрасила своєю грою).



 Думаю, таким тортиком можна сміливо поласувати біля вітрини "Тіфані":).

 Думаю, цей торт добре смакуватиме з міцною ароматною кавою з корицею та під фільми з неперевершеною Одрі Хепберн. Не вірите? А ви спробуйте і розкажіть мені чи справді це так...




Немає коментарів:

Дописати коментар