четвер, 20 серпня 2015 р.

Мамині сирники


Для мене сирники - це більше, аніж страва, а справжнісінька магія. Адже це страва мого дитинства, мабуть, і не лише мого. Магія сирників полягає в тому, що вони мають здатність переносити в минуле, нагадувати про давні мрії, улюблені запахи, дитячі бешкети, мамину усмішку чи фрази, на кшталт: "Оля, ходи їсти". Словом, це справжній смак дитинства.

У мене й в думці не було публікувати рецепт сирників в блозі, адже там немає нічого складного, та й у нас чи не кожен другий уміє їх готувати. Втім, як кажуть випадковостей не буває, а магію не варто ігнорувати, особливо ту, котра пов'язана з нашим дитинством. Але щось я вже перескочила. Повертаюся туди звідки заблукала. Готуючи якось сирники нашвидкуруч, щоб нагодувати гостей, навіть в думці не мала їх публікувати, але тут втрутився випадок. Одна з гостей Катя запропонувала їх сфотографувати, я не сперечалася:). І якимось дивовижним чином фотографії звичайнісіньких, на перший погляд сирників вийшли дуже класними: смачними та сонячними, точно втрутилося диво.

Не показати їх широкому загалу - гріх. Тож довелося готувати сирники ще раз, адже це одна з тих страв, котрі готую інтуїтивно, без ваги та мірних стаканів, все на око. Тому, щоб опублікувати рецепт вперше все ретельно важила:).

І вже як тут мене потягнуло на відвертість, зізнаюся, що дуже довго десь до років 23 вважала цю страву - виключно маминою, сакральною, я її не готувала принципово. А як і готувала, то вони у мене не виходили - розлазилися:). Це й не дивно магії не варто боятися, з нею краще на "ти". А потім все миттєво змінилося, з першого разу вони у мене вийшли, без ваги та мірних стаканів. Напевно, треба було раніше присвоїти собі цю страву:) та змінити до неї ставлення.
А тепер після цих довжелезних думок можна приступити і до готування цієї натхненної і дуже простої страви.
Інгредієнти: 600-700 г домашнього сиру, 2 яйця, 4 столові ложки цукру, 1 пакетик ванільного цукру, кориця, 4 чубаті столові ложки борошна + борошно для панірування.
Сир викласти у велику миску, додати яйця, цукор, ванільний цукор та корицю.

Розтерти руками до більш-менш однорідної маси, розминаючи пальцями грудочки сиру.

Коли готую сирники, ніколи не користуюся жодними пристроями чи навіть ложками, виделками чи товкачиками - лише руками, адже саме так творяться магічні страви. Додати борошно.

І знову вимішати. 

Якщо сирне тісто буде дуже липким можете додати ще 1 столову ложку борошна, але не більше, що б сирники не були забитими. На дошку просіяти трішки борошна. Сковороду поставити на вогонь, налити олію, розігріти. Вологими руками сформувати кульки.

Обваляти їх в муці та приплюснути, сформувавши невеличкі пляцочки. 

Викладати сирники на киплячу олію, не притуляючи один до одного, щоб не прилипли. Смажити з обох боків на середньому вогні.





Ось і все. Сирна магія готова дарувати смак вашим будням чи навіть святам.І наостанок кілька магічних світлин, котрі підштовхнули мене написати цей пост.










Немає коментарів:

Дописати коментар