суботу, 1 серпня 2015 р.

Йогуртовий торт аля "Бите скло"


Торт "Бите скло" - це смачний спогад з мого дитинства. Ми з братом дуже любили, коли мама його готувала. Так сильно любили, що бувало їли ложками з тортівниці, не чекаючи поки він застигне:). Отакі ми були шибеники. Тому побачивши цей десерт в одному з кулінарних журналів без вагань вирішила його "спекти", тим паче, що на носі були мої іменини:). Тож віднині - це не лише торт-ностальгія, а й ідеальний торт для літніх іменин.

Основна відмінність між цим тортом та тортом з мого дитинства - це йогурт, адже моя мама, як і більшість мам того часу робили його на сметані.
Інгредієнти: 200 грамів печива "До кави", 70 грамів масла, 3 столові ложки желатину, 3 пачки різнокольорового желе (я брала жовте, червоне, зелене), 1 літр натурального йогурту, 8 столових ложок цукру.
Кожне желе розвести в 300 грамах гарячої води, налити в більш менш однакового об'єму ємності та поставити в холодильник для застигання. Коли желе застигне можна приступати до приготування усього торта.

Для коржа подрібнити печиво з м'яким маслом до утворення вологої крихти.

Форму (я брала розміром 22 см, то змушена була частину йогуртової маси заливати  в маленькі силіконові формочки, тому цього торта ідеально підійде форма розміром 24-26 см) застелити пергаментним папером. Крихту печива викласти у форму та втрамбувати.

Поставити корж до холодильника на мінімум 30 хв. Тим часом йогурт збиваємо з цукром. Желатин розчиняємо в 100 грамах холодної води, залишаємо набухати десь на 15 хвилин. Набухший желатин розпускаємо, нагріваючи на водяній бані чи в мікрохвильовці, додаємо до йогурту - розмішуємо. Якщо йогурту буде дуже холодним, то желатин може згорнутися. В такому разі не варто розстроюватися чи кричати: "Все пропало", потрібно просто трішки нагріти суміш на водяній бані, постійно помішуючи до розчинення желатину.
Желе витягуємо з холодильника, ріжемо на кубики, змішуємо в мисці, щоб кольори змішалися, та викладаємо на корж. Зверху заливаємо йогуртовою масою. Як я уже писала, у мене вся маса не помістилася у форму, тому я ще залила силіконові формочки, тож у мене вийшов торт та йогуртовий десерт.

Ставимо торт на 4 години до холодильника. Смачного!



 Торт прикрасила кольоровими драже, думаю такий декор гарно пасуватиме цьому тортика, який в розрізі, як мозаїка:).



Цей торт мусить сподобатися дітлахам, адже він мега-кольоровий, супер смачний, і ще корисний, але цього вже діткам можна не казати)), адже малюки не дуже полюбляють корисні страви).






2 коментарі:

  1. На скільки порцій (чоловік) виходить десерт з цієї кількості інгредієнтів?

    ВідповістиВидалити
  2. Порцій вийде десь 12 і більше. Тут, наскільки пригадую форма, розміром 20 см, можна робити і в більшій - 24-26 сантиметровій формі

    ВідповістиВидалити