суботу, 26 березня 2016 р.

Полуничний мусс

Легкий полуничний десерт, гадаю, сподобається усім, а особливо тим, хто дуже любить полуниці. Велика перевага цього десерту в його мультисезонності, адже його можна готувати впродовж року, не залежно від того, яка пора року за вікном. Адже використовувати можна як свіжу, так і морожену полуницю.
Рецепт цього смачненького десерту знайшла на просторах інтернету, на одному класному україномовному блозі чи то авторському сайті - http://www.smachno.in.ua. Процес приготування цієї солоденької страви простий та швидкий.
Інгредієнти: 500 г полуниці (я використовувала морожену), 500 мл молока, 50 г манної крупи, 100 г цукру.  
Полуницю помити, почистити від плодоніжок, подрібнити в блендері. Так як у мене була морожена полуниця і вже розім'ята, то я її ще раз подрібнила в блендері.

 Подрібнену полуницю перетерти через сито.


В каструлю налити молоко, додати манку, цукор і розмішати. 

Поставити варити, постійно помішуючи довести кашу до загустіння на малому вогні. 


Відставити суміш з вогню і дати трішки охолонути. Манний крем перекласти до миски, додати полуницю. 

Збити до світлої та пухкої маси. В оригінальному рецепті радять збивати масу впродовж 10 хвилин на найвищих обертах комбайну чи міксера. Зізнаюся чесно, як на мене вистачає і 5 хвилин:).

Мус розливаємо по склянках, у мене вийшло 5 порцій. І ставимо на годину-дві до холодильника. 

А тоді насолоджуємося смакотою!

Загалом я дуже люблю різноманітні десерти, які не потребують на своє приготування купу часу. А ще в десертах ціную легкість. Тут вона присутня.

Це дуже смачний десерт, мої рідні, наприклад, не змогли вгадати, що тут є манка. Вгадували довго, довелося зізнатися:).
Цю неперевершену весняну композицію допомогла мені створити моя чудова жовта орхідея.

І - міні-орхідея: мініатюрна і неповторна. 
Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар